28 Ekim 2009 Çarşamba

Seda Sayan'ın Konuğu Düzmece çıktı



Seda Sayan'ın Konuğu Düzmece çıktı


Seda Sayan'ın sloganıyla sunduğu "Yalnız Değilsiniz" adlı programa katılıp kayıp oğlunu aradığını söyleyen kadının, bir ajansa kayıtlı profesyonel oyuncu olduğu ortaya çıktı.


Seda Sayan'ın "Kayıp sevdiklerinizi bulalım, gizli kalmış cinayetleri çözelim" sloganıyla sunduğu "Yalnız Değilsiniz" adlı programa katılıp kayıp oğlunu aradığını söyleyen kadının, bir ajansa kayıtlı profesyonel oyuncu olduğu ortaya çıktı. Sayan'ın 13 Ekim'de sunduğu programa katılan "Hafize Ana" adlı kadın, 8 yıldır oğlunu görmediğini ve buna gelininin sebep olduğunu söyleyerek gözyaşları içinde hikâyesini anlatmıştı. Hafize Ana birkaç gün sonra aynı programa getirilen 28 yaşındaki oğluyla canlı yayında buluşmuştu. Ancak Hafize Ana adlı karakterin gerçek adının Sevil Karviç olduğu, oğlunun kayıp olmadığı ortaya çıktı. Karviç'in bir ajansa bağlı çalıştığı ve birkaç yıl önce yine bu tarz programlara mağdur olarak katıldığı öğrenildi.

SAYAN: ESKİ EKİP YAPTI, KOVDUM
Seda Sayan konuyla ilgili olarak "Benim bir konuk koordinatör ve haber ekibim var. Konukları onlar ayarlıyor. Haberi eski ekip yaptı, ben de onları kovdum" dedi. Programın eski haber koordinatörü Mustafa Şahin açıklamaları ise Sayan'ın açıklamalarını yalanlar nitelikteydi. Şahin "9 Ekim'e kadar programı ben ve arkadaşlarım yaptık. O tarihten sonra yeni ekip geleceğinden işi bıraktık" dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder