18 Kasım 2009 Çarşamba

Albümü çıkmadan 70 bin sattı


İsmail YK meslektaşlarını solladı.

17.11.2009 16:08

İlginç şarkılarıyla tanınan İsmail YK, dördüncü albümü ‘Haydi Bastır’ ile suskunluğuna son vermeye hazırlanıyor. Sekiz aydır üzerinde çalıştığı ‘Haydi Bastır’da söz ve müziği kendisine ait 13 şarkısı bulunan İsmail YK, toplamda
ise 15 şarkı seslendirecek. Albümünü Musicom’dan çıkartacak olan İsmail
YK, dağıtım için ise Sony Müzik’le anlaştı.

Genç şarkıcı, “Albümün tüm kayıtlarını Yurtsevenkardeşler’le birlikte kendi stüdyomuzda gerçekleştirdim. Müzik dünyasına adım attığım günden bu yana sevenlerim beni hiç bırakmadı. Ben de onları düşünerek güzel bir albüm hazırladım. Yine çok dinlenecek şarkılar okuduğumu düşünüyorum. Çünkü ben gençlerin dilinden iyi anlıyorum” diyerek duygularını dile getirdi.

ALTI KLİP ÇEKECEK

İsmail YK, henüz albümü çıkmamış olmasına rağmen, müzik marketlerden
70 bin sipariş alarak adeta düşman çatlattı. Her albümünde gençlerin diline dolanan şarkıların altına imza atan İsmail YK, 70 binlik albüm siparişiyle daha şimdiden çok sayıda meslektaşının toplam albüm satışlarını bile solladı. İki de klip çeken genç şarkıcı, “Hayranlarım bütün şarkılarımı seviyor. Onlara sürpriz yaptım iki klip çektim. Ama en az dört klip daha çekeceğim” dedi. Albümde bulunan ‘feysbuk’ şarkısı ise şovmen Okan Bayülgen’in de
dikkatini çekti. Önceki gece programı ‘Disco Kralı’nda bu şarkıyı
çalan Bayülgen, “Yılın şarkısı bu. Kesin tutar” diye konuştu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder