17 Kasım 2009 Salı

Flaş! fahişe rolünü önce bana oyna !


Sevda Karababa'ya ahlaksız teklif
Sevda Karababa, 'Orada Neler Oluyor'da şok bir iddia ortaya attı! Sevda Karababa "Geçen yaz çok ünlü ve evli bir yapımcı beni Nişantaşı'ndaki ofisine çağırdı. Senaryodaki fahişe rolünü bana vermek istediğini söyledi. Sevindim, çünkü neredeyse başroldü. Senaryoyu uzatırken 'Önce bu rolü bana bu odada oyna. Filme sonra bakarız' dedi. Sonra üzerime gelip öpmeye çalıştı. 'Allah kahretsin' deyip odadan çıktım.

Bu film yakında vizyona girecek. Benim rolümü de ünlü ve güzel bir kıza vermişler. Bana çok kötü günler yaşattılar. Umarım filmleri iflas eder" dedi.

'Yılmaz'dan ve eşinden özür diliyorum'
Sevda Karababa, "Yılmaz Erdoğan ve eşi Belçim'e bir özür borcum var. Kendilerinden çok özür diliyorum. Yılmaz hakkında yaptığım o itiraf için de çok pişmanım. Bunalımdaydım, mutsuzdum.
Lütfen beni affetsinler" dedi. Sevda Karababa 1 yıl önce "Yılmaz Erdoğan'ın eşi Belçim'in yerinde benim olmam lazımdı. Büyük aşk yaşadık, çünkü çok sevdim. Aşkımızın şahidi Metin Arolat'dır" demişti.HaberTürk

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder