4 Kasım 2009 Çarşamba

Türkan Şoray Almanya'da sergiye katıldı


Almanya�da geleneksel 9. Frankfurt Türk Fim Festivali önceki akşam Türkay Şoray kostümlerinin yer aldığı

Türkan Şoray Almanya'da sergiye katıldı

Almanya’da geleneksel 9. Frankfurt Türk Fim Festivali önceki akşam Türkay Şoray kostümlerinin yer aldığı bir sergiyle başladı.

Serginin açılışı ve festival için önceki gün Frankfurt’a gelen Türk sinemasının “Sultanı” Türkan Şoray büyük bir ilgiyle karşılandı. Beraberinde festivalin ilk filmi olan ‘Devrim Arabaları’ filminin yönetmeni Tolga Örnek ile filmin oyuncuları sanatçılar Selçuk Yöntem, Vahide ve Altan Gördüm’le birlikte Frankfurt havalimanına gelen Türkan Şoray’ı görmek isteyen sinemaseverlerin ilgisi izdihama neden oldu. Frankfurt Başkonsolosu İlhan Saygılı ile birlikte serginin kurdelesini kesen Türkan Şoray, “Hemen hemen hepsini kendim tasarladığım bu elbiseler benim filmlerdeki rol arkadaşlarımdı. Filmlerime tanıklık ettiler. Çok onur duydum” dedi. Satışından elde edilen gelirin tamamının Türkiye Eğitim Vakfı’na bağışlanacak

Sergiyi organize eden Gönül Paksoy’un hazırladığı katalogları hayranlarına imzalayan Türkan Şoray “Ne mutlu bana, sizlerle birlikteyim. İyi ki gelmişim” dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder