4 Kasım 2009 Çarşamba

Gündeş, 'Özel ilişkilerimde hassasım'


Hafta sonu Kıbrıs Kaya Artemis'te sahneye çıkan Ebru Gündeş, seslendirdiği birbirinden hareketli şarkılarla davetlileri eğlendirdi.

02 Kasım 2009 -Gündeş, 'Özel ilişkilerimde hassasım'

Hafta sonu Kıbrıs Kaya Artemis'te sahneye çıkan Ebru Gündeş, seslendirdiği birbirinden hareketli şarkılarla davetlileri eğlendirdi.

Sahneye çıkmadan önce gazetecilerin babasının rahatsızlığı ile ilgili sorularını yanıtlayan Gündeş, "Babamın ve annemin rahatsızlığı beni son derece sarstı. Babamın sağlık durumu kritik. Şimdi kendisini hastaneden çıkardık, şu anda evde kalıyor. Benim için annem ne değerdeyse babam da aynı değerdedir. Bir gün eğer çocuğum olursa, benim gibi büyümesini istemiyorum. Boşanmış bir ailenin çocuğu olmak çok zor. Çocuğumun benim yaşadığım şartlarda büyümemesi için de elimden geleni yapacağım. Bunun için özel ilişkilerim de ince eleyip sık dokuyorum" dedi. 14:58

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder