4 Kasım 2009 Çarşamba

Turgut'un başı Rojin'le belaya girdi




Turgut'un başı Rojin'le belaya girdi

Akşam gazetesi yazarı Serdar Turgut'un "PKK teröristi olmadığıma pişmanım" başlıklı yazısı başına bela açtı. Yazısında, terörist olma hayali kuran Turgut, Rojin'i dağa kaldırarak seks kölesi yapmak istediğini yazmıştı.

Serdar Turgut'un Rojin'i dağa kaldırıp, seks kölesi yapma hayali pahalıya mal olacak gibi! İşte bu yazının ardından ünlü Kürt şarkıcı Rojin, dün avukatıyla birlikte Bakırköy adliyesine giderek, Serdar Turgut hakkında suç duyurusunda bulundu.

Bu gelişmelerin ardından dün gece NTV'de "Canlı Gaste" Can Dündar'ın sorularını cevaplayan Rojin, Turgut'un yazısında hiçbir samimiyetin bulunmadığını söyleyerek bunun adı olsa olsa ırkçılık ve cinsiyetciliktir dedi.

İşte Rojin'in canlı yayındaki o sözleri;

Can Dündar: Bir tanışıklığınız var mı? Yani bu yazıyı okuyunca aklımıza önce o geldi. Yoksa bu bir fantazi mi?

Rojin: Kendisiyle tanışmıyorum.

Can Dündar: Ne hissettiniz?

Rojin: Şoke oldum, çok şaşırdım. Tüylerim diken diken oldu. Ne demek yani? İnsan, kendini çok kötü hissediyor. Onun dışında genel üslupta, tarz olarak bu sürece öfkesini ve kızgınlığını bu şekilde kusmuş ve farklı bi şekilde dillendirmiş burada da benim meta olmamı sağlamıştır. Yıllardır bir köşe yazarı olan birisinin bu tarzda bir belden aşağı, çirkinlikle kalema alması çok korkunç bir şey. Bütün kadınların aşağılandığını düşünüyorum bununla.

"SERDAR TURGUT'UN MİZAH SAVUNMASINA CEVABI"

Rojin: Mizah iğrendirmemeli. Günlük hayatımda hep gülen espri yapan birisiyim ancak bu başka bir şey. Burada çizilen başka şey. Mizan insanı kusturmamalı. Mizah yaptığınız kişi de hafif gülebilmeli. Burada böyle bir şey yok.

"DAVAYI SONUNA KADAR SÜRDÜRECEĞİM"

Bu davayı benim gibi insanlara örnek olması için sonuna kadar sürdürmeyi düşünüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder