4 Kasım 2009 Çarşamba

'Çocuğumun sarışın olacağını düşünmemiştim'


Yüksel Ak, birkaç yıl öncesine kadar podyumların aranan mankenlerinden biriydi. İşadamı Osman Rimer ile evlendi, hamile kaldıktan sonra da İzmir�e yerleşti. Kendini tamamen evine ve minik oğlu Can Ares�e adayan Ak, Bebeğimle dergisinin sorularını yanıtlad
03 Kasım 2009 - 13:31

'Çocuğumun sarışın olacağını düşünmemiştim'

Yüksel Ak, birkaç yıl öncesine kadar podyumların aranan mankenlerinden biriydi. İşadamı Osman Rimer ile evlendi, hamile kaldıktan sonra da İzmir’e yerleşti. Kendini tamamen evine ve minik oğlu Can Ares’e adayan Ak, Bebeğimle dergisinin sorularını yanıtladı.

* Can Ares, hayatınızda neleri değiştirdi?

- Tüm hayatımı değiştirdi. Artık Can’ın üzerine kurulu bir düzenim var. Eskiden 8-9 saat uyuyordum, şimdi uykumuza molalar alıyoruz. Ama artık çok alıştım, Can 13 aylık oldu. Bana hiç zor gelmiyor. Zaten ben hep çocuk isteyen biriydim. Evlendikten sonra özellikle, bu konuda çok hevesliydim.

* Peki 28, sizce annelik için doğru bir yaş mıydı?

- Can ile aramızda tam 28 yıl, eksi 28 gün var. O 9 Eylül doğumlu, ben 7 Ekim. Ve niye bilmiyorum, ben daha çok küçükken “28 yaşında anne olmak istiyorum” diyordum. Anne olmak için bence güzel bir yaş. Ne erken, ne geç!

* Can evliliğinizin kaçıncı yılında doğdu?

- Evlendikten üç yıl sonra doğdu. Planlı bir bebekti ve doğru bir zamanlamaydı.

İLK BEBEĞİMİN ÖLDÜĞÜ ULTRASONDA ANLAŞILDI

* İlk hamileliğinizde üzücü bir olay yaşadınız ve 7 aylıkken bebeğiniz karnınızda öldü. Bu durum ikinci hamileliğinizi nasıl etkiledi?

- İlk bebeğimin öldüğü, ultrasonla bakılırken anlaşıldı. Sonrasında hassas bir dönem geçirdim tabii. Bu olaydan sonra, çocuk isteğim daha da arttı. İkinci hamileliğimde elbette daha hassastım. Özellikle son aylarda doktorumun kapısını çok aşındırdım, sürekli gidip ultrasona giriyordum.

* Hamilelikte vücudunuzda deformasyon oldu mu?

- Karnım için çatlak önleyici krem kullandım. şu an kilom aynı ama sanki biraz irileştim gibi hissediyorum.

GÖZ RENGİNİ AİLE BÜYÜKLERİNDEN ALMIŞ

* Ares pek duymadığımız bir isim. Bir hikâyesi var mı?

- ısmini doğduktan sonra koyduk. Can, Cem gibi isimleri eşim istiyordu. Ben de A harfiyle başlayan isimlere bakıyordum hep. Eşime alternatifler sunuyordum, sonra o Ares’i beğendi. Ares, savaş tanrısı, savaşçı demek. Herkes şimdi kolay geliyor diye Can’ı kullanıyor ama bence kendisi Ares’i kullanacak.

* Can Ares size hiç benzemiyor. Babasına da öyle. Kime benziyor peki?

- Evet, babası da benim kadar olmasa da esmer. Eşimin babaannesi ve benim babamın halası mavi gözlü. Eşimin annesi de daha açık renkli ve yeşil gözlü. Büyüklerden almış göz rengini. Ama bu kadarını beklemiyordum tabii, aklıma bile gelmezdi bu kadar sarı bir çocuğum olacağı.

* İkinci bir bebek yapmayı düşünüyor musunuz?

- Eşimde de, bende de yok böyle bir düşünce. Ama olursa, aralarında biraz yaş farkı olsun istiyorum.

SEVGİLİ OLMAYI ÖZLÜYORUM

Çocuk, Osman’la ilişkimizi güzel etkiledi, şimdi “aile” olduğumuzu hissediyoruz. Sevgili olmayı özlüyor tabii insan... Bazı şeyler eksik kalıyor ama elimizden geldiğince vakit yaratmaya çalışıyoruz. Tabii ki bir farklılık oluyor ilişkide, sohbetler çocuğumuzla ilgili sonuç olarak. Hep önce onu konuşuyorsunuz ama o mutluluk kaynağı bizim hayatımızda..

'EVLENİP, EV KADINI OLDUM' DURUMU YOK

* Peki ya aşk ne durumda? Aynı hız ve tempo ile devam ediyor mu, yoksa farklı bir boyuta mı geçti?

- Çok farklı değil ilişkimiz, devam ediyor aynı şekilde. Hâlâ birbirimize sık sık “seni seviyorum” diyoruz örneğin.

* Bundan sonra ev kadını olarak mı hayatınıza devam edeceksiniz?

- “Evlendim, ev kadını oldum” durumu yok ama sürekli olarak işe de devam etmeyi düşünmüyorum. Sadece ara sıra özlem gidermek için yapacağım mankenliği. Örneğin, önümüzdeki ay Uğurkan Erez’in bir defilesi olacak İzmir’de, ona katılacağım.

* Yoksa eşiniz mi çalışmanızı istemiyor?

- Eşim, işime karışmıyor. Çalışan kadına saygı duyan biri zaten. İzmir’de mankenliğe devam etmem biraz zor ya da oyunculuk yapmam. Bir de bebeğimle ilgilenmek istiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder