17 Kasım 2009 Salı

Sevişmedik konsepte uyduk!


Helin Avşar'ın gündeme bomba gibi düşen röportaj fotoğraflarının ardından 'aşk ilişkisi' iddiaları ortaya atıldı.

Birliktelik dedikoduları için Avşar, 'Bu kimseyi ilgilendirmez' dedi. İkilinin yakın çevresinden öğrenilen ilişki sözleri karşısında sessiz kalan Taraf gazetesi yazarı Rasim Ozan Kütahyalı ise, 'Bayağı coşmuştuk. Allah'tan daha fazla coştuğumuz fotoğraflar yok' diyerek ilginç bir açıklama yaptı.

İşte ortalığı karıştıran röportajın ardından Avşar ile Kütahyalı'nın sözleri...

Helin Avşar: Sevişmedik konsepte uyduk
- Bu röportajın Ozan'la olmasını istedim. Çünkü hem ülke gündemini sarsan bir yazar. Hem de yakışıklı bir adam.
- Türkiye'de sivri çıkışlar her zaman bastırılır. Ama bu röportaj beni daha da yüreklendirdi.
- Ucuz fotoroman denilmiş. Nesi ucuz ki? Biz sevişmedik. Konsept neyi gerektiriyorsa onu yaptık.
- FotoĞraflarda abartı yok. Burada asıl dikkat edilmesi gereken pozlar değil de karşı tarafa nasıl böyle pozları verdirdiğimdir.
- VerdİĞİm pozlar için pişman değilim. Ama her röportajımda benden böyle pozlar beklemesinler.

Rasim Ozan Kütahyalı: Öyle coştuk ki çizmeleri fark etmedim
- Helin, fotoğrafların bu tarz olmasını çok arzuladı. Özellikle de benimle yapmak istediğini söyledi. Matrak bir havadaydık o gün. Israr edince ben de 'Başıma ne gelir?' diye hesap yapmadım.
- Çalışma profesyonel değil, geyik fotoğraflar. Durum da geyik...
- Çevremdekİ insanların genel kanaati fotoğrafların lüzumsuz olduğu yönündeydi. Hatta gülenler de var. Ben de gülüyorum.
- Fotoğrafların röportajı gölgelemesine üzüldüm. Helin bence çok iyi hazırlanmış. Çok sağlam sorular sordu, meseleye çok hakimdi.
- Chanel çizmelerden bahsetmişler. Ben röportaj sırasında çizmeleri fark etmedim bile. Biz bayağı coştuk, çizmelere bakamadım. Daha fazla coştuğumuz resimler yok Allah'tan.
- Ayşe ve Sevim'i tanırım, severim. Helin'e haksızlık yapmasınlar. Türkiye'nin siyasal gündemine hakim başarılı bir röportajcı var orada. Helin'e dair önyargılarını kırsınlar. Nuriye Hanım en mahrem soruları sorar. Helin de öyle yaptı...

Gazeteci yazar Ragıp Duran: Fantezisini paylaşmak zorunda değildi!
Gazeteci yazar Ragıp Duran, konuyla ilgili 'Röportaj ilkelerine uymuyor. Gazetecilik jargonuna 'hot news'tan sonra 'hot interview' deyimi de böylece eklenmiş oldu' dedi.

Duran sözlerini şöyle sürdürdü: Söyleşiyi yapan, söyleşi yapmak istediği kişiyle ilgili fantezilerini, okurla fotoğrafik olarak paylaşmak zorunda değil. Söyleşi yapılan kişi, eğer fikir kendisinden gelmediyse, böyle bir öneriyi kabul ederek ciddi siyasi köşe yazarlığı kulvarından magazin kulvarına geçtiğini açık-seçik ilan etmiş oluyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder