17 Kasım 2009 Salı

Allah bana işaret gönderiyor !


Ünlü manken Tuğba Özay son günlerde peş peşe olumsuzluklar yaşadığını belirterek, "Bunların hepsi Allah'ın bana gönderdiği işaretler" dedi.
Ünlü mankenin Antalya Manavgat'taki çiftlik evi çıkan fırtınadan zarar görmüş, hamile kalmak için yaptırdığı tahlil sonuçlarında, rahim ağzında kansere dönüşebilecek hücrelere rastlanmıştı. Ardından, dört gözle beklediği klibinin çekimi kötü hava şartları nedeniyle ertelenince Özay tüm bu yaşadıklarının bir anlamı olduğunu belirtti.

‘HER ŞERDE BİR HAYIR VAR’

Ünlü manken şöyle konuştu: "Dualara çok inanan birisiyim. Başıma gelen her şeyi nazara bağlıyorum. Hayatın bize öngördüğü sınav bu. Önemli olan bu imtihanı geçebilmek. Tüm olanlara rağmen hayata karşı duruşumu koruyorum, güçlü olmaya çalışıyorum. 'Her şerde bir hayır aramak' derler ya, öyle bakıyorum olaya. Artık Allah tarafından bana işaretler gönderildiğini düşünüyorum. Böyle düşünerek negatifi pozitife çeviriyorum."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder