17 Kasım 2009 Salı

Ayakkabılarına servet harcıyorlar


Sahne ve sinema dünyasının kadın yıldızları, ayakkabılara servet harcıyor.
Özgü Namal: Alışverişini genellikle semt pazarlarından yapıyorum. Kıyafete harcanan paraya acıyorum. Sadece ayakkabı takıntım var. Evimde ayakkabılarım için bir oda bile yaptım. 100'lerce ayakkabım var desem yalan olmaz ama öyle çok pahalı ayakkabılar değil.

Zeynep Beşerler: Her gördüğüm ayakkabıyı almaya kalkıyorum. Birçoğu etiketli duruyor. Çoğunu giymiyorum bile. Bu arsızlık ve bunu engellemeye çalışıyorum kendimce ama ayakkabıları çok seviyorum. İnsan üç tane alır, bilemediniz beş tane alır, her gördüğünü de almaz ki" diyerek kendisini eleştiriyor.

Demet Akalın: Hastalık derecesinde ayakkabı tutkunuyum. Dayanamıyorum desem yeridir. Adana'da, Konya'da ne alabilirsin ki? Ama benim için hiç fark etmez, bu şehirlere gider gitmez alışveriş merkezlerine dalıyorum hemen ve derhal ayakkabı alıyorum. En çok ayakkabı aldığım yer yurtdışı oluyor. Bir gidişimde 20 çift civarında alıp geliyorum.

DÜNYADA BİLE İLK!

Bülent Ersoy: Türkiye'de değil dünyada bile ilk sıralarda yer alabilecek bir kolleksiyoner olan Ersoy, "Ayakkabılarımın tek bir eve sığması mümkün değil. Sadece ayakkabılarımı koymak için bir ev tutsam bile bazıları dışarıda kalır. Sayılarını dahi bilmiyorum" diyor.

Duygu Yetiş: Ayakkabı takıntım var. Bugüne kadar kazandığım paraları eğitime ve ayakkabıya harcadım. Evimde renk renk 100'den fazla ayakkabım var.

Pınar Altuğ: Yurtdışındaki alışverişlerinden her defasında 8-10 ayakkabı satın alarak dönüyorum. Alışveriş için Paris, Londra, Milano, New York'a gidiyorum ve evimde yaklaşık 500 çift ayakkabım var. Bu kuralı bozmam. Ayakkabı almadan asla geri dönmem.

HEPSi DE ÇOK PAHALI

Ebru Gündeş: En büyük zevkim ayakkabı koleksiyonu yapmak. 1000 çift ayakkabım var. 15 yıldır sahneler ve her ekstra için ayakkabı satın alıyorum. 700-1000 TL arasında değişen ayakkabıların yaklaşık değeri 1 milyon lirayı buluyor. Ayakkabılarım için evimde yer kalmadı. Mağaza bile açabilirim.Batuhan Özkardeşler - Bugün

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder