17 Kasım 2009 Salı

Kendisine tecavüz edeni açıkladı


Zerrin Özer, ‘Laf Aramızda’ adlı televizyon programında gençliğinde, Unkapanı’nda kendisine tecavüz eden kişiyle ilgili sır perdesini araladı.

3 yıl önce yazdığı, ‘Bir Sarışın Küçük Kız’ adlı kitabında tecavüze uğradığını açıklayan Özer, tecavüzcünün kimliğini gizlemişti. Özer, programda kendisine tecavüz eden kişinin baş harflerinin Ü.G. olduğunu açıkladı.

Zerrin Özer, şöyle konuştu: “Tecavüzü anlatmam bile 10 yıl aldı. Geceleri yorganı kafama çekip ağlardım. O zaman bu olayı açıklasaydım o insan da ceza görürdü. Bir de ben o insanla çalışmak zorundaydım.”

Özer, “İnsanlar bunu bana yapan kişiyi yıllarca başkası zannetti. Babam gibi sevdiğim sevgili Orhan Gencebay’ın adı bile bu çirkin olaya karıştırıldı. İstemeden, onun adı böyle bir olaya karıştırıldığı için kendisinden özür dilerim” dedi.


16/11/2009 09:46:20

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder