4 Kasım 2009 Çarşamba

Eski yengeden Cem Uzan'a: Eden bulur


İMAR Bankası soruşturması kapsamındaki baskınlarda, Cem Uzan ile bol 'bip'li konuşma kayıtları ele geçirilen eski yenge Yeşim Salkım, SABAH Gazetesi'ne çarpıcı açıklamalarda bulundu. Cem Uzan'ın kardeşi Hakan Uzan ile 1998 yılında ikinci evliliğini yapan ve 2001 yılında tek celsede boşanan Salkım ile Uzan ailesi arasında gergin geçen bir süreç yaşanmıştı. Salkım, Cem Uzan'ın Türkiye'den Fransa'ya kaçıp sığınma tebinde bulunması hakkında kısa ve öz konuştu: "Bu, o insanın sorunu... Ben bunları çoktan unuttum, unutmasam yaşayamam. Şu kadar söyleyeyim, 'Eden bulur, inleyen ölür' der anneannem... Bu yeterli." Uzanlar nedeniyle TMSF ile yaşadığı sorunları çözdüğünü kaydeden Salkım, Uzan ailesi ile ilgili yaşadıklarını 10 yıl geride bıraktığını kaydederek, "Hayatımdaki tek zorluk o insanlar da değil. O insanların varlığıyla varmışım gibi konuşmak beni çok rahatsız ediyor. Bazı insanlar varlığımı bu yüzden kabul ediyormuş gibi geliyor ki, bu da bana büyük hakaret. Bu insanlar hayatımda sadece 3 sene var olan insanlar. Zor ama bitti ve ben bitirdim, selametleri başında olsun. Onları 10 yıldır ne görüyorum ne konuşuyorum, Allah da konuşmak nasip etmesin" diye konuştu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder